Kızlar normalde aşure yiyen seven bir insan değilimdir bazen aşure aylarında annemin zoruyla sırf şifadir diyip en fazla kaşığın ucuyla almışımdir ama 2 gündür aklımdan aşure çıkmıyor ya hiç sevmezdim ama resmen bol malzemeli bir aşureye aş eriyorum aşure gününe 5 gün var beklesem mi oncesinde yapsam mı olur mu ?