Merhaba ben 29+1 haftalık hamileyim yavaş yavaş eksikleri almaya başladık 1 2 haftadır bide oda için mobilya siparişi verdik onlar da 15 20 güne gelicek ama bazen kafamda kuruyorum acaba çok mu erken çok mu acele ettik daha sonraki zamanda mı yapsaydık diye acaba sizler ne zaman yaptınız tüm bu hazırlıkları