Sule_123 Sevinc_Nur Bende 19+5 haftalık hamileyim canim 2 haftadir benimde aşırı migde yanmam oluyor sanki mentollü bir şeker yutmusum da nefes borumu yakıyor gibi amq ben farkettim de acı yiyince aşırı oluyor acı birsey yemediğim zaman da hafif çok hissetmiyorum
prenseseliz Sevinc_Nur dr unuza danısarak gavıscon şurubu ıcebılırsınız bana cok ıyı gelmıstı ve soguk sutte ıyı gelıo
Melson20 Sevinc_Nur Basligi gorunce aklima midye dolmasi geldi, inanilmaz canim cekti hay Allah ya 🤣 Hollanda’da yasiyorum burda satilmiyor (yada ben bilmiyorum) yemem imkansiz 😭💔 bende 33 haftalik olcam bi kac gun sonra, ve evet inanilmaz midem yanıyor, soguk/sicak balli tarcinli sut icmeye calisiyorum. Baska hicbir sey fayda etmiyor. Biraz yediklerime dikkat edince anca. Cikolata yiyince benim midem yanmaya basliyor ornek.
Arzuayaz Bende 33 haftalık olduk midem sanki agzimda bogaz acisina oluyorm salatalik cok iyi geliyor canim birde gaviscon surup doktoruna danisarak alablrsn bana lansor vermis ama ac karna diyo oda bi ise yaramiyo tek cagre gaviscon
Gny18 urazmoms Türkçe öğretmeni falan mısınız? Arkadaş belli ki Türk değil hatta yazılış hatasından Azerbaycanlı olduğunu anladım. Dalga geçer gibi yorum yapacağınıza hiç yapmayın daha iyi…
Sevinc_Nur urazmoms Merhaba men azeri türküyüm o yüzden böyle hatalar yapmam normal bence türk dilini sizin kadar bilmem imkansiz yaziliş hatalari ola bilir .
Pamukkkkkk Sevinc_Nur geçen hafta aynı durumdaydım ve kaç aydır çekiyordum direndim ilaç kullanmamak için artık gece uyuyamıyorum doktora söyledim şurup yazdı gaviskon harika bişe kurtuldum tavsiye ederim
Tuba1818 Rennie ,gaviscon, birde soğuk süt bana iyi geliyor bazen affınıza sığınarak istifra ediyorum yediklerim ağzıma geliyor öyle yanıyor yani
smallbaby Sevinc_Nur üç gündür bendede olmaya başladı ama soğuk süt içiyorum öyle geçiyo(bal katarsanız ılık olsun sade içerseniz soğuk
Sumeyye_ba Sevinc_Nur bende 34 haftalık olucam yarın nasipse.çok mide yanması oluyodu bendede.yemek yeme esnasında su içmemeye özen gôsteriyorum mide ekşimesini tetiklediğini duymuştum.meyve yedikten hemen sonra da su içmek mide asidini artırdığı için onda da dikkatli oluyorum.vee en ônemlisi akşamları yatmadan 3 saat öncesinde yemeyi bırakmak çok çok fayda sağlıyor inanın midem rahat oluyor yatarken mide yanması ekşimesi gibi durumlar yaşamıyorum artk şiddetle tavsiye ederim.ayrıca kafeinli içecekler asitli içecekler de ekşime yapıyor
urazmoms Senazeynep34 ah çok teşekkür ederim. Hep kemikte ki ilikle karıştırıyorum ahahhsxhhs😄 düzeltmen iyi oldu 🙏🌸