@seherbilgin Bende çok korkuyodum inanın. Daha önce iki tane kaybım var, bundada düşük önleyici ilaçlar, kan sulandırıcılar kullanıyorum. Bebeğime birşey olacak diye korkuyodum. Ama diş ağrısı öyle bi vuruyoduki kendimi yıpratıyodum, bebeğiminde bu şekilde etkilendiğini düşündüm ve önce kadın doğum doktorumdan onaylı kağıt aldım, sonra direk dişçiye gittim. Diş ağrısını doğuma kadar çekebilecek gücü kendimde görmedim. 1 gün bile dayanacak gücüm kalmamıştı. Bol bol dua edin dişçiye gittiğinizde. Bebeğimle sürekli konuştum ben, dualar ettim ona birşey olmasın diye. Allahın izniyle birşey olmaz içinizi ferah tutun:)