Tiredmother ilk gebeliğimde ben de 8 9 haftalıkken trafik kazası geçirdik savruldu araba.dr a gittim. Dr bana bebeğin kesesinin onu koruduğunu çok ciddi bir darbe almadıktan sonra bebeğe bir şey olmayacağını söyledi. Çok geçmiş olsun .ama mutlaka dr a gidin ki içiniz rahatlasın.