Önceden evde kendim yapıyordum ama gebelikle beraber jilete döndüm. 8 aydır jilet kullanıyorum. Hormonlarla beraber acayip dağıldı tüyler çoğaldı çıkmayan yerlerde çıkmaya başladı şimdi doğuma az kaldı. Doğuma kadar 2 sefer gitmek istiyorum. Ama şöyle bir sıkıntı var hiç gitmedim ben. Ve bu kararama ve tüylerin dağılmasından dolayı hiç iyi görünmüyor 🙄🙄🙄 Bu yüzden çekiniyorum. Ya ben çıkınca arkamdan konuşurlarsa 😂😂 birde Ankara’da gittiğiniz önerdiğiniz yerlerin isimlerini bekliyorum..