Sbm050421 Sezeryan doğum yaptım , 8 gün oluyor , korse araştırmaya başladım , kullanıp memnun kaldığınız korse var mıdır kızlar ? Bir de kaçıncı günden sonra ne kadar süreyle kullandınız
zeynepdurunun_annesi Sbm050421 Ben owli almadığıma çok pişman oldum gittim doğumdan önce başka korse aldım şuan içine giremediğim için onu da kullanamadım sıkı külot korse kullanıyorum sezeryandan 3 gün sonra takmaya başladım. Kesinlikle owli alın bence tam doğum sonrası İçin
zeynepdurunun_annesi Sbm050421 bu arada ben normal korseyi 3. Günden sonra tüm gün takmaya başladım. şuan 20. Günümüz doğumdan sonra 6 aylık gibi kalan göbeğim bayağı bayağı indi inmeye de devam ediyor