Sule_123 Kbra9743 ben 2 ay kullandim canim ama benimki adet düzeni için değildi tüp bebek tedavisinde kullandim bende gunde 2 defa tok içiyordum gebe kaldığım an biraktirdi doktorum
Simgebato Kbra9743 merhaba ben duphaston u adet düzenleyici olarak değil de düşük önleyici olarak kullanıyorum 🧐
1mercimek_annesi Kbra9743 ben kullandım canim her ayın ilk bir haftası içip bırakıyordum doktorum öyle demişti sonraki haftalar içinde adet oluyordum
Kbra9743 Sule_123 bende adet düzensizliği için içiyorum ama adetin 5 inci günü tekrar mı içiliyo günde bi tane biliyo musunuz
1mercimek_annesi Kbra9743 hayır sadece her ayın başında bir hafta şeklinde bir yıl kadar kullandım ilacı bıraktıktan sonra da düzene girdi adetim
Elizya18 Adet düzensizliği için kullanıyorum sabah akşam 10mg 5 gun kullan bırak dedi 4.gunum hala giden gelen yok 😭
Simgebato Eminenur2 çok şükür atlattık 31. Haftadayız hala günde 1 şeklinde kullanmaya devam ediyorum
Kbra9743 Eminenur2 banada adet söktürücü olarak verdi günde 3 defa herkese farklı durumlarda veriliyor demek ki
Simgebato Eminenur2 kanamam oldu düşük tehlikesi yaşadığımızı söyledi doktor günde 2 kez olacak şekilde kullandık 4. Ayın sonunda günde 1 adete düşürdük
Ftma4 Kbra9743 bana her çeşit adet söktürücü verildi ama bir türlü düzene girmedi inşallah sen etkisini görürsün