Mubufe Kızlar ağdaya gitmeyi düşünüyorum 35 haftalığım ne zaman gitmeliyim ve özel bölgeye nasıl yapıyorlar ağdayı ilk defa gideceğim 🙈🙈 önceden kendim makinayla alıyordum ama artık göbeğimden olmuyor
_akalin3 Mubufe canım arka bacagı alırken yan yatırıyolar karnın büyüdüğünden ama bence erken 35 hafta cunku ortalama 38-39 dogsa sonradan da kırk gün alamazsın (emın değilim ama lohusa bıtene kadar alınmıyor galıba) bence 36-37 bekle
mervegly_7 Mubufe sezaryen için bana gün verildi 38+5 te doğum yaptım ben 37. Hafta gitmiştim ağdaya oldu bitti ağdaya giderim zaten çok rahat hamileyken yan dönüyorsun sadece o kadar ☺️
Mubufe _akalin3 ilk doğumum erken 34 haftalık doğdu bunda bi sıkıntı yok şimdilik ama korkuyorum erken gelirse diye
Betulkrbs20042022 Hamileyken nasl oluyor aynidir yatiyorsun herseyi cikartiyorsun oyle yani bende ayni goremiyorum artik ama gidemiyorum da kuafore gitsemde kendi agdami goturucem herseyden enfeksiyon kapiyorum