Pijamaskeliler kızlar bilenler bakabilir mi cuma yaptırdım ultrasonda herşeyi güzel demişti doktor kan da yeni çıkmış yarın kontrol var 13+2 yiz çok merak ediyorumm
Melihinannesi Sadece bunlara bakarak bir şey denemez grafikte olması gerekiyor ama ultrasonla sonuçlar genelde örtüşür bir sıkıntı olmaz inşallah
Pijamaskeliler Melihinannesi grafik yok hastanede sayfasında ama gidince mi verirler elimize tek bunlar yazıyor ultarasonda da profosor baktı kendi doktorum ona gönderdi kendi bakmazmış çok uzun baktı burun kemiği oluşmuş ense si karnı herşey gayet sağlıklı yüzde 80 de erkek dedi hatta 🙈