Gulsah1493_ Merhaba kızlar doğumum gerçekleşti sonunda sezeryan oldum sonrası için kan sulandırıcı yazılmış ama vurulurken acayip yakıyor son 3 kaldı ama vurulmasam artık diyorum sezeryan olup iğne yazılmayan varmı
Deemetibostnci Gulsah1493_ bitir risk alma bacaktan yan baldırdan vuruom ben çok acımıyor kendim hallediyorum önemli kan sulandırıcı kafana göre bırakma
Nazendehanim Gulsah1493_ 5 aydır vuruluyorum kız üç gün kalmış dayan bişe olmaz doğum yapmış kadınsin dayanirsin ❤️
Sule_123 Gulsah1493_ canim bende kullanıyorum 5 aydır pıhtılaşma var ilk 3 ay eşim vurdu aşırı derecede canımı yakıyordu yaparken kaniyordu du sonradan bu böyle gitmez dedim is başa düştü gobeginden vurul az birsey etini sık zaten odak noktan sıktığın yer oluyor yavas bir şekilde batır birden saplama ve yavaş yavaş sık şırıngayı hızlı sıktığında çok yakıyor ben çözümü böyle buldum
Gulsah1493_ Sule_123 ay yavaş yavaş daha çok yakar neyse vuralım bari tabi doğumun yanında o hiç bi şey değil benim bi arkadaş da sezeryan olmuş ona yazmamışlar
Sule_123 Gulsah1493_ sezeryana vermiyorlar canim dikiş olduğundan kanın pihtilasmasi lazım eğer sezeryan olursam bende 24 saat önce bırakmam lazım galiba tam bilmiyorum soracağım doktora
InsaneGirl Bende hamiliğimin başından sonuna kdr vuruncam şu ana kdr 140 adet vurundum bnmde cok acıyodu ama acilde öğrettıler son gıttımde dirsegınızın bi kaç parmak üstüne biras arkaya doğru sıktırın etınızı vurun o kdr acımıyor