Ipekefee Kızlar ben sezeryan doğum yapacağım 2.dogumum olacak Allah’ın izniyle de acaba doktor kaçıncı haftada sezeryan günü veriyor bilgisi olan var mi
Kaahvelii Ipekefee duruma göre değişiyor bence canım devlet 39 a kadar bekletiyomus diye biliyorum Bende 2.sezeryan olucam devlet takipliyim süreç nasıl ilerlicek son dönem hiç bir fikrim yok
Sleepless_Mother Ipekefee benimde ikinci sezeryan nasip olursa inşallah 38+5 dedi doktorum hem devlet öyle dedi hem özel