Elif2260 Detaylı ultrasyonu kaçıncı hafta da yaptırdınız acaba doktor 19-22 arası gel dedi bende 22+4 gibi gitçem sorun olur mu sizce
rain26 Elif2260 19 23 arası diye biliyorum. 21. Haftada gelin dedi gideceğim muayenehane . 22 4 e birakmayin bence zaten 23 e kadar yapılmış olması gerekiyor .
umyahsen Elif2260 ben 20 +1de gittim kontrole. Doktorum 22e kadar randevu al alırken de detaylı olarak al dedi. 22e kadar gell geç kalma dedi öyle dediğine göre heralde o zamana kadar yapılıyor canım