Sinemm88 Selam güzel annişler 26+1 deyim.. son bir aydır vajinamda şiddetli ağrı ve acılar oluyordu. Bugünkü kontrolde idrar tahlili istedi doktorum ve mikrop görüldü. Çok şükür bebegim sağlıklı 🙏🧿 aranızda geçiren, antibiyotik tedavi alan var mı?
esmaozdemir76 Sinemm88 daha salı günü enfeksiyon olduğunu söyledi doktorum antibiyotik vermedi ama akşam yatmadan önce suya karıştırılıp içilen bişey verdi adı manurol umarım etki etmiştir
Minnosunannesiii Sinemm88 yıllardır çekiyorum bu enfeksiyonu. O kadar şiddetli oluyor ki yatalak ediyor resmen. İnan ki ne temizliğe bakıyor ne kutuluğa. Çook çook dikkat ediyorum yanmamak için ama çözümü sadece su. Su az içtiğim Dr hemen yanmaya başlıyorum 3 lt su içiyorum yanınca 2 saate geçiyor tek çare su su su
_akalin3 esmaozdemir76 bende kullandım canım ondan etkili oluyor merak etme inşAllah sende de olur ustune dort saat wc cıkma ama ve ıctıkdan sonra bır bardak extra su iç
Sinemm88 Minnosunannesiii cok gecmis olsun :( canım ben cok su içerim heralde is yerinde wc de kaptım
Pnaar3 Kuru dut kaynatip suyunu içersen bütün vücuttaki iltihabı atiyo bı dene istersen çok geçmiş olsun
Elifalmilam Bende 26 hf dayım. İdrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim dr duocid antibiyotik tedavisi ve şase verdi ama halen devam ediyor geveliği boyunca devam eden oldu mu acaba