zynpgl şunu söyleyebilirim uyurken sola yatmalısın. Bebeğinin daha iyi beslenebilmesi ve de vücudununun kan dolaşımı açısından. Beline, bacak arana, kollarının arasına yumuşak yastıklar da koyarsan mis gibi olur. 🥰 Ben 4 yastıkla yatıyorum. Kocam diyor ki yastıklardan bana yer kalmıyor😂😂