nurcls99 bizimde alman çoban köpeği oğluşumuz var hemsireyim ve kendi doktoruma da özellikle sordum. Belirli yerine yaptıktan sonra poşetle falan alıyorsanız, toksoplazma olmaması için mümkünse siz dışkısına temas etmeyin çok tüy döken bir cins ise sadece ilk üç ay tüy yutmamaya çalışın, ister istemez tuvaletini yaptıktan sonra burun ucuyla kapatma ve koklama alışkanlıkları olduğu icin burnunu öpmeyin (ben burnunu çok öperim oğluşumun ahhahaha) onun dışında problem yok kuzucum. Şuan 6 aylık gebeliğim var karnımdaki oğluşumda gayet sağlıklı ve 3 ay geçtikten sonra patili oğluşumu hala burnundan öperim ve toksoplazma testimde negatif çıktı çok takılmayın o yüzden❤️