Elyfnagme pamuk_anne babynestler benim pek hosuna gitmedi niyeyse. Tossie almayı dusunuyorum. Bi reflü yastıgıda sart zaten. Hem katlanıp kolaysa canta gibi tasınıyor. Pratik 👍🏻
pamuk_anne Elyfnagme tossiee yi bugün gördüm boyut olarak bana küçük geldi ama taşınabilir olması avantaj gibi. O yüzden fikir almak için yazdım :)
pamuk_anne KlncA ben de bugün duydum bu ürünü ya, yabancıyım o yüzden mevzuya beki bu bilen vardır dedim. Hangisi daha mantıklı olur acaba :)
KlncA pamuk_anne hımmm baktım tossie üstünde tentesi oyuncakları falan olan daha derin haliymiş güzelmiş 😁 Ölçülerini bi karşılaştırmak lazım daha küçük olmasın bide. Siz hangi siteden baktınız veya instagramdan satan hesap bar mı acaba ?
pamuk_anne KlncA ben kendi sitesinden baktim tossiee diye. Ama ölçüleri küçük gerçekten puset gibi bisey sanırım
Bskrt KlncA küçük değil ben aldm iç hacmi babynestle aynı Sadece babynestin kenarları şiş olduğu için göz yanıltıyor:)
pamuk_anne Elyfnagme orasi oyle ama babynestler en küçük boy 100 hatta artik daha buyukleri de yapılıyor, tossie de 79 yazıyor. Zaten bebek 50 cm dogsa içine anca girecek. Sıkışsın mi cocuk :) :) bide kenarlari sert galiba, babynest yastik gibi
mgmg1 Bende hem babynest hem tossiee var kızlar, henüz kullanmak nasip olmadı 3 haftamız var hayırlısıyla inşallah da🙏🏻 İkisi de hediye geldi satan sayfalardan denemem için. İkisine de reflü yastığı gerekicek bi kere, taşınabilirlik açısından tossie daha iyi sırt çantası gibi katlanıyor falan daha rahat ederiz diye düşünüyorum bi yere gidip gelirken. Ama o videolardaki gibi çok kolay şekilde açılıp yatak haline gelmiyo yani deliklerini sokmak falan alışana kadar zaman alıyo bilginiz olsun☺️
EmelBG Babynest tam olarak kullanım alanı nedir kızlar ,bi kaç gündür dikkatimi çekti benimde yan beşiği almayacağım karar değiştirdim onun yerine kullanabilirmiyim odamda battaniye atıp altına ince alt kısmı çünkü yatağımın yanına koyarım dedim de olurmu sizce
EmelBG pamuk_anne Yer yatağı bizim yatağımız canım Japon stili oluyor ya yatağın yanına yere yani koysam bebeği yan beşiğinden caydım battaniye sersem altına tekrar alt koşma ince çünkü sanırım o babynestin koş bebeği olucak kullanılırmı diyorum
EmelBG pamuk_anne Ayyy o zaman olabilirdi var sevindim buna saçmamı olur dedim olmazmış demekki çok🙈🎀.
pamuk_anne EmelBG hatta karar verdiğinizde babynesti nereden alacağınızı da bizimle paylaşır mısınız, büyük ihtimal ben de alacağım ama nereden alacağıma henuz karar vermedim :)
EmelBG pamuk_anne https://instagram.com/babynests?utm_source=ig_profile_share&igshid=16pib4vhz5i4d https://instagram.com/baby_decor_rooms?utm_source=ig_profile_share&igshid=9sgoyessl271 1.ci fiyatı 120 2.ci fiyatı 210 yastıklar dahil 75*75 Hangisi daha sağlıklı ona karar veremedim canım o yüzden araştırıyorum henüz biri sert zemine sahip biri yumuşak anlamadım tam 🙄🤐🌿.Alınca haber veririm sana ama 🎀
Evremanne Ben bir kaç saat evvel babynest siparişimi verdim babynest , baş yastığı , pikesi, yıldız şeklinde yastık ve bulut şeklinde yastık olarak toplam 5 parça 230 lira daha uygunları da vardı ama ben bunu beğendim şekilli yastıklarıda yatağına süs yaparım dedim kapıda ödeme vardı instagramdan sipariş verdim fermuarlı yıkanabilen türden açıkcası bebekleri yere yatırır oynatırız ya bişey serip o şekilde de kullanırım büyüdüğünde mama yedirirkende kullanırım yeni doğduğunda uyuturken de kullanırım diye düşündüm
Evremanne Az evelde iptal ettim 😂 16 ekimde 4 boyutlu ultrasonum var doktor kız dedi diye pembeli sipariş vermiştim ama iptal edip ultrasonu beklemeye karar verdim çoğu kişinin cinsiyet değişmiş 230 lira elimde patlamasın 😂
pamuk_anne Evremanne ah tabi doğru düşünmüşsunuz. İyice bir netlessin sonra gelsin renkler 🤗 aldığınız sayfayı da kesinlestirince paylaşırsanız sevinirim çünkü çok var babynest ben de çok kararsızım 🙄