Ayse3324 Kızlar 23 haftaya girmek üzereyiz bir kaç gündür o kadar çok midem yanıyor ki anlatamam neden olur sizce ve ne rahatlatır acaba 🙏
esmaozdemir76 Ayse3324 bebek yukarıya doğru çıktığı için mideye baskı yapıyormus ondan olabilirmiş. Ben dondurma yiyorum çok iyi geliyor eğer şeker vs sıkıntınız varsa soğuk süt, sade maden suyu da iyi gelebilir
-MinikveAnnesi- Ayse3324 bende de oluyordu benimkinin kafası midemin ordaymıs o yüzden mideme baskı yapıyordu 🤦♀️
esmaozdemir76 Ayse3324 ne demek ben fayda görüyorum baya kesiyor yanmayı özellikle gün içinde uyuyup uyanirsam çok kotu oluyor midem