Tarciniko1998-
İnşallah kolaylıkla atlatırsınız. Geçmiş olsun şimdiden.
Allah bir daha yaşatmasın.
Ben de martın sonunda 8+2 boş gebelikti, evde düşük yaptım.
Biraz ağrılıydı, çok kanamam oldu, tansiyonum düştü bayılacaktım neredeyse.Zor yetiştim doktora.Kendinizi kötü hissetmeye başlarsanız hemen hastaneye gidin. 🌿