Kubra_miray_szr Bende 33 haftaligim sırtım agriyor karnım bacaklarım saysam bitmez🤗🤗 bu haftalarda normal özelikle bacaklarım çok ödem tutuyor siz hangi ilacı kullanıyorsunuz magnezyum olarak
cgnduru Kubra_miray_szr bana sadece doktor imom omega vermişti başka hiçbir şey kullanmadim.. kan verdim demir biraz düşük cikinca 2 3 gündür kan hapı kullaniyorum magnezyumuda bugün arkadaşımdan aldım içtim ilk defa normalde eksiklik yok doktor da ek olarak yazmaya gerek duymamisti