Minikbebegim1999 Ayy bugün bebişimi görmeye gittik cok sukur herşey yolunda cinsiyetimiz icin daha erkenmiş 12+3 olduk sizden tahminleri alalim teyzoşlar
Eldgrn Minikbebegim1999 oy maşallah bize 11+0 olduk cuma günü ikili tarama testi için Gun almaya gidicez hem görmüş olurum bebişi bekliyorum heycanla
Merveclnk Minikbebegim1999 masallahh sağlıkla gelsin hepimizin bebekleri cuma ben de gidicem bekleyemiyorum gelsin artık bir an önce 😊🙏
Minikbebegim1999 Merveclnk ay evt beklemesi cok zor şimdi bidahaki kontrolüm 8 hafta sonra nasil dayancamm 😟 4 hafta sonra sadece kalp atisini duymaya gidicem aile hekimine olsun sağlıkla gelsinler inşallah ❤️🤲