Suna_22an 4 kilo ve üstünde sıkıntılar yaşanabiliyor, bence normal normal diye diretmektense Allahım hangisi hayırlıysa onu nasip et diye dua edin. Kendinizin ve bebeğinizin hayatını riske atmamalısınız. Haftanız da ileri anca suni sancıyla başlatır ama saatlerce sancı çekip sonra mecbur sezaryene de dönebilir. Hayırlısı neyse o olsun.