Merveerdmm Merhaba kızlar ben 36+5 teyim. Zaman zaman vajinamın içine iğne batırır gibi batma hissi geliyor. Size de oluyor mu? Nedenini biliyor musunuz? İnternette rahim genişlemesi oluyor diye yazıyor
3prens71 Merveerdmm bnde 33. Haftadayım ıgne degıl bıldıgın bıçak saplanması gbı oluyor bndede dr normal dedı
betul12f Merveerdmm bende de ağrı çok oluyor 33. Haftadayım.Bise karın bölgemde iki gün önce İğne batması gibi yaşadım.
MeralMine Merveerdmm ben 27. Haftadayım bende bile var. Nst bağladı falan hiçbirşey yok ayakları rahim ağzına basıyor dedi en son
Merveerdmm Evet bıçak saplanması da diyebiliriz🙈 özellikle akşamları çocuk hareket ediyor ve o zaman oluyor. Acaba dönmeye mi çalışıyor
Mabel0090 Haftada o batmalar artık devam ediyor normalmiş .. otururken kalkarken yatakta dönerken doğal süreç diye kafama takmıyorum bende
Limonzeytin Bende 36 nın içindeym 2gündr benımde belimde aşırı bıçak gibi batmalar var ve karnımım sağına dayadı bi yerini sanırım elleyemiyorm çok acıyo 🤭🤭 normldir heralde bu durumlar diyorm.