Canlarım selam ben daha önce iki düşük yaşadım bin şükür tekrar gebeyim 5+3 üm cuma ilk randevum doktora sorucam uzun yol 9 saat yolculuk yapabilirmiyim diye ki ben gitmek istemiyorum ,gelelim asıl konuya eşim iki ay öncesinden yer ayırttırdı annesi babası ben ve kendisi tatile birlikte gitmek için bende dedimki doktor izin vermezse gitmeyiz annenle baban gitsinler biz kalırız dedim oda diyorki babam 9 saati tek başına gidemez geçen yıl tabelaları karıştırdı vs vs yaşlı zaten,ben seni ailenin yanına bırakıyım ben kendi annem babamla bir hafta tatili yapıp geliyim bir yıldır bu tatili bekledim stres atmak istiyorum dedi bende sinirlendim ama sakince ona çözüm buldum o zman git arabayla götür bırak sen geri otobüsle gel onlr döneceği zamanda tekrar otobüsle git kendi arabanızla geride onlar getir dedim hem onları götürüp getirmiş olursun hemde benle olmuş olursun dedim ama maalesef pek yanaşmıyor sizce ben ailemde kalıp onun ailesiyle tatile gitmesi normalmi benim duygularım nolucak abartıyormuyum sizce