Boncuk18 Haftayı tamamladıktan sonra çantamida hazırlamış bulunuyorum arkadaşlar eğer fikir edinmek isterseniz resimli paylaşım yapabilirim. Bugünden sonra temizligimi tamamlicam artik
Lito Boncuk18 siz kendinize neler koydunuz ben hepsini toplu olsun diye bir valiz yapdim🤭 sırt çantasını goturmicem
Boncuk18 Bunlar henüz kaynatılıp yıkanacak Bakım çantamdan çok memnunum 3 senedir kullanıyorum hiç bir deforme solma bişey olmadi
Nskyhn Boncuk18 canım 37.haftada zorlandın mi? Bu arada Allah içine sine sine kullanmayı nasip etsin. Ben de 31 olacağım ama 35ten sonra yapayım ütü yıkama hastane çantasını diyorum. Ne kadar gardiroba hurca koysam da cam pencere açık içim rahat etmez. Eşim de acele etme beraber yaparız diyor o yuzden saldım gitti ya
Lito Nskyhn ne kadar erken okadar iyi şuan ben hareketlerim yavaşladı ve çabuk yoruluyorum minik minik herşey zaman alıyor bence başla cnm
Boncuk18 Nskyhn benim ikinci gebeliğim birde 2 buçuk yaşında oğlum var ve hiç düzgün oturup dinlenemiyorum bile biraz agirlastim tabi ama her işimi yapıyorum hatta bugün yatak odası halılarımi bile yıkadım. Tabi yinede en geç 33 haftaya kadar yıkama ütüleme işi bitmeli bence
Nskyhn Lito ya ben onları kesin bir daha yıkarım iki iş çıkar bana 🤦🏻♀️ eşim de bunu bildiği için beraber yapacağız dokunma sakın diyor ben utulerim gerekirse diyor. Her yer açık ya içim rahat etmiyor bilmiyorum aslında çok doğru söylüyorsunuz ama eşime bırakırım artık napim 😂
hhacerozer Nskyhn niye tekrar yıkayasınız ki ütüledikten sonra çantaya koyduğunuz zaman tekrar kirlenmez ben 30 haftamda yaptım iyiki yapmışım şuan o yıkama ütüymüş sıcakta aşırı zor oluyo bide erkekler dayanabilir mi bilmiyorum o minicik şeyler çok zorluyor ütülerken bence biran önce başlayın ütüledikten sonra valize koyup kapatırsınız kirlenmez