Mrv_mlk Merhaba,7 sene önce hipoglisemi tanısı almıştım diyetle toparlamıştık suan ikiz gebeyim şeker cıktı biraz zor geçiyor benim ek olarak tansiyon kansızlık vs de var ama halloluyor umarım sağlıkla kavuşabiliriz z