Kızlar ben 35+1im bugün, hala işe gidiyorum tüm gün masa başında oturuyorun. Daha önce sıkıntım yoktu ama 10 gün önce covid geçirdim, hareketsiz kaldım bu 10 günde. Şimdi işe döndüm 3 gündür ayaklarım bacaklarım aşırı şişiyor. Benim gibi olan var mı? Ne yapabilirim? Daha 2 haftam var 🥲