Kızçeler dün kahverengi akıntım oldu hiç olmamıştı. Doğum yapalı 10 ay oldu ve hiç adet olmadım daha. Zaten genel bı muayene için randevu almıştım 17 sine ama dün öyle olunca bugün sabah aile hekimine gidip kan verdim. Doktorumda hemşire de gebelikten şüphelendi gecmiyo saatler ki sonuç çıksın. varmı bu şekilde birşeyle karşılaşan ya 😕