Merhabalar, şu sıralar bebeğim kaçıncı haftada gelecek acaba telaşı sardı beni. Doğumda yanıma annem gelecek, fakat şöyle bir sorun var memlekette fındık toplama vakti başlıyor ve Eylül ortasına kadar devam ediyor. Annem de bağ bahçe işlerini toparlayıp gelecek. Doğumum Eylül sonu Ekim başı gibi. Yani erken gelme durumu yaşar mıyım vaktinde mi gelir annem yetişir mi stresi sardı beni. Sizler ilk bebeklerinizi kaçıncı haftada kucağınıza aldınız? Normal doğum istiyorum bir aksilik olmazsa bu arada hayırlısıyla 🫶🏻