Merhaba arkadaslar bende pihtilasma var iki bos gebelik gecirdim ovulasyonla takip yapiyordum bugun adetime 4 gun kala cift cizgi gorup test verdim betam 21 cikti , bu arada ecopirin kullaniyordum doktorum igne baslatacakti gebelik ile birlikte bu sekilde olanlarin acaba sureci nasil ilerledi. 21 cok mu dusuk adete 4 gun var o yuzden biraz icin rahat ama bilemedimde