Civciv_annesi14 28 haftalık hamileyim yarım saattir bel ağrım var sizce normal mi ilk gebeligim olduğu için biraz korkuyorum içimi ferahlatır misiniz
Melisa0002 Civciv_annesi14 36 haftaya gel ağrıyı o zaman göreceksin😅 Gözünü korkutmak istemem ama, baya ağrıları artıyor insanın
Vione Civciv_annesi14 Sadece bel mi bir de durduk yerde mi ağrıyor yoksa yürüyünce ayakta kalınca falan mı? Böbreklerinizde bir ağrı hissediyor musunuz? Bazen böbrekte genişleme olunca da böbrek tarafı ve bele vuruyor. Eğer öyleyse çok korkulacak bişey değildir hafif bi genişleme varsa
Civciv_annesi14 Hanzademerve ilk gebelik olduğu için pek fazla iş yapmiyorum şuan uzanmışim ama yinede korkuyorum
Civciv_annesi14 Vione ewet sadece belim ağrıyor bugün pek fazla ayaktada kalmadım uzandigim halde bile ağrı var gecmiyor