Doğru Doğum tarihi haziransa mesela nisanda yatan sigorta prim üzerinden parayı alırsın fakat toplu para almak istiyosan Doğum izinin bitene kadar alamazsın bitsin öyle alırısın ama parça istersen Doğumdan sonra her ay yatıyor para Doğum izinde işten çıkarsan yine para alamazsın