Sedaaa95 1Ozge1 Bende merak ediyorum 0 3 ay arası kaç zıbın kaç tulum kaç alt üst takım almalıyım bir türlü karar veremedim 🙄
Melikeeeyk 1Ozge1 biz az aldık ama yetmiyor 🙊🤦🏻♀️ Sürekli çamaşır ütü yapıyoruz çevir çevir aynı şeyleri giyiyor çocuum 😄
Gulcahan Ben 0-3 ay sadece 4 takım aldım çabuk büyüyorlar zibinda aynı şekilde genelde bebeğin kilosunada bağlı o yüzden az almakta fayda var