Aysrgn Bebek60 merhaba, 37 de çatı muaynesi yapılıyor. Uygun ya da değil diye dr bilgi verip değilse sezeryan planlıyor uygunsa bekleyişe geçiyorsunuz 🌸
Gulcahan Doktordan doktora değişiyor canim bazı doktorlar alttan muayene yapıyor bazıları yapmıyor benim doktoruma bu gün sordum çatı muayenesi yapıyormusunuz diye sancıların tutunca doğumun baslayinca yaparım dedi şuanda 38+1 deyiz onu doktoruna sorman en dogrusu
teachering06 Bana 17. Haftada yapmıştı ilk rahim ağzı ölçtü, birde 20de detaylı ultrasonda rahim ağzı ölçmek için bakmıştı, 27ye girdim bugün
Elaa-12 38+5 te çatı muayenesi yapıldı. Dr doğuramayacağıma karar verince ertesi sabah sezaryenle doğum yaptım