Baharvarol 7. Haftadan itibaren hic gecmeyen bas agrilarim var. Resmen beynim zonkluyor. Onceden haftada birkac kez majezik alirdim. Su an kullanamiyorum tabiki ve parol hicbir sekilde etki etmiyor. Doktorum bazi gebeliklerde agtilar siddetlenebiliyor diyor, bir sey yapamiyor. Noroloji norolojik bir sorun yok diyor, en son fizik tedaviye gittim agri boyundan baslayip basa vuruyordu. Boyum kaslarima 2 seans kuru igne tedavisi yapti. Bir iki gun rahatlatti ancak sonra yeniden basladi. Su an 15. haftadayim agrilar gecmek bilmiyor, ustune cok yogun calisiyorum o da cabasi, dinlenecek zamanim bile olmuyor gun icinde. Insallah baska kimsenin basina gelmez.