Kızlar yarın 20 haftalık oluyoruz bi tane istediğim doktor var detaylı için ama 22 den sonra alıyo profesör ben biraz önden istiyorum diyince 21 olsun dedi . Bi tame daha var oda 19 dan sonra gelebilirsin dedi aslında yarın 20 olduğumuz için ona gidebilirim oda profesör ama dayanamayıp gidebilirim 1 hafta daha beklemek zor bebişimi görmek istiyorum diğer doktorda daha net çıkıyo daha güzel görüntüler alıyoruz ondan dedi . Peki siz 20 de gidip bebeği net gördünüz mü yüzü falan görünüyor mu nasıl yani 21 i beklemeye gerek var mı 20 de gidip resim olanlar atabilir mi acaba🙏