minikerdeminannesi Kızlar 19 haftalık hamileyim bebeğin kafası 22 haftalık gibi dedi doktor ve kilosu 21 haftalık gibi doktor normal dedi ama aklıma takıldı
Ebruka02 minikerdeminannesi genel olarak çocuğun tüm vücudu öndeymiş zaten sıkıntı değildir bence detaylı ultrasona girdiğinde iyice rahatlarsın aynı şeyi ben de yaşamıştım:)
Tospikannesiiiii minikerdeminannesi kafası dogana kadar 2 hafta önde dendi gayet normal bi kafa ve normal dogum ettim 3500 kg
seda2209 minikerdeminannesi bana da 4 gün geride dedi detaylı zamanı. Bacakları ve kafası gerideymis 4-5 gün ama problem değil bu demişti kafama takılıyor yine de
Hlycngz minikerdeminannesi 34+5.haftadayım bende banada önde dedi kafası gelişimi kilosu 2700 boyu 49 cm ben 4 kg aldım sadece
minikerdeminannesi Ebruka02 teşekkür ederim ben de merak ettim neden kendi haftasında değil diye ama doktor bir sıkıntı görmedi
motherofcats benim bebeğimin de başı hep 1 2 hafta önde çıkıyor ölçümlere bakınca görüyorum yoksa doktor hiç söylemedi bile bence bir sorun yoktur genetik
minikerdeminannesi Tospikannesiiiii gelişimi önde diye erken doğma ihtimali var mı merak ediyorum sizde öyle oldu mu peki
Tosbikannesi1 minikerdeminannesi benm de bebeğim önden gidiyor kafası bir hafta vücudu bir kaç gün. Geçen doktora sordum erken doğar mı diye. Alakası yok korkma demişti bana
Novaa minikerdeminannesi Bizimki de hep bir hafta on gün önden gidiyor. Başı da büyük olacak gibi görünüyor dedi doktorum. Tek dezavantajı iri ve başı da büyük devam ederse sezaryen ile alınması gerekebilir ama bunu kesinleştirmek için çok erken demişti.
Novaa minikerdeminannesi 28. haftada söylemişti. Dün kontrolümüz vardı, 31 olacağız hala aynı önden gidiyor ve koca kafalığa devam☺️
Hlycngz minikerdeminannesi 😊bebeğe yaramış hepsi yapı sanırım kızımdada böleydim saglıkla doğsunlarda önemi yok verilir kilolar 🧿
minikerdeminannesi Hlycngz yemenize icmenize dikkat ettiniz mi özellikle yediğiniz birşey var mı ben nerdeyse hergun muz yiyorum mesela