Daha Pazartesi çatı muayenesini yazdım akşamına hastaneye gittim
Ama benim cokcok zordu belden sancılı başladı ebemde böylesi hep daha zordur dedi
Benim yüzümden cok fazla ilaç aldım epidüral olsun morfin bile vermişler kandırmadılarsa🙈 normal doğum yaptım ama doğum anını hatırlamıyorum bile 🙈 ama kucağıma gelişini de asla unutmuyorumm valla ne olursa olsun değiyoo 🥰 azcık bi dikişim var oda azcık acıyo hayatımı sezeryan gibi engellemiyor