Sarslan Merhabaaaa, 🙋🏻♀️ Sizde nezaman cinsiyetti belli oldu? Biz şimdi 18 haftadayız, minnoş hala göstermiyor.
HSena38 Sarslan 22 nin sonundayim detaylıya gidemedim haftaya randevum var gösterirse eğer öğreneceğim 🤣🌸
melekortac @Sarslan 23 haftalıkken öğrendim oğlum olacağını ☺️ Sizde benim gibi geç öğrenenlerden olacaksınız heralde 😂
Arife2736 Sarslan ben 18 haftada öğrenmiştim ama 14 haftalık muanemin sonunda verdiği ultroson resmine göre erkek demiştim hemde doktora bak sen nerden biliyon dedi güldü bana sonra 18 haftayken doktor söylemişti erkek diye