Sevtapdurkay Doktora gittim tiroidlerimin yüksek çıktığını söyledi 4 haftalık hamileyim dahiliye uzmanına yönlendirdiler benim gibi olan varmı nasıl bir tedavi uygulandi
Rainn Sevtapdurkay İlaç başlatıyo düzenli olarak içmen gerek bir gün aksatsan bile etkiliyo kalbin yoruluyo ve en önemlisi bebeğinde zeka geriliği oluşuyo. Kesinlikle ilaç başlattığı zaman aksatmadan içmelisin.
Deletedmom422 Sevtapdurkay tiroid bezi hormonları var. Bez az çalıştığı zaman da çok çalıştığı zaman da sıkıntı olabiliyor. Ben mesela az çalıştığı için tedavi görüyorum. Hic endişelenmene gerek yok ama gecikmeden doktora gitmelisin.