Papatya000 Kızlar bi yaka odamda bide oturma odasında klima var bizim buralar yanıyor 43 derece dopumdan sonra napacagımı bılmıyorum. Odaları desen yanıyor bana fikir verin
tarcinnnn Papatya000 bizim doktorumuz ısrarla klima açın diyor 22-26 derece arasında olmalıymış oda. Gündüz klima açıyorum gece daha serin oluyor o yüzden açmıyorum
mhmmddgc Papatya000 İlk kızımda klimalı odada yatmıştık ama kızımda çok burun kuruluğu falan oldu normal odamıza geçtik
Eslem_1 tarcinnnn 22-26 derece çok soğuk olmaz mı? Klimalı odada gece modunda yatıyor 28 derece onda bile oda çok soğuk geliyor bana
SunnyG Oda ısısı 24 derece olacak şekilde klimayı çalıştır, direkt çocuğun üzerine vurmadınız sürece sorun yok. Doktorlar zaten sıcağı önermiyor.
tarcinnnn Eslem_1 vallahi bana da öyle geliyor ama 2 doktora gittik ikisi de aynı şeyi söyledi. 26 dereceye getiriyoruz zıbın üzerine kundakla yatırıyorum içim elvermiyor daha fazlasına 😂
Eslem_1 tarcinnnn bi de Kısa kol giyen bebek nasıl yatacak mesela?ben hem uzun kollu giydirip hem de ince battaniye örtüyorum ve kendim bile klimalı odada yatmıyorum üşüyorum 😀 ben üşürken çocuğu 23-24 derecede bıraksam donacak gibi hissediyorum 1 aydır böyleyiz bi problem olmadı çok şükür
tarcinnnn Eslem_1 yok kız ben o kadar değilim 😂 gece kısa kol giydiriyorum ğstüne müslin mrtüyorum 😂😂 ama ev 28 derece falan oluyor
Eslem_1 tarcinnnn kırkından sonra kısa kollu giydireyim dedim de nasıl giydireceğim bilmiyorum yine sarıp sarmalarım herhalde 😂 yenidoğan bebekler kolay üşür gibime geliyor yani uzun giyiyor ama ince pamuklu kıyafetler giyiyor eli ayağı bile hep kapalıydı tırnaklarını kesip ellerini de açacağım artık bakalım ya nasip 😅 büyüdükçe beslendikçe tabi bağışıklığı da artar
tarcinnnn Eslem_1 ben 2. Hafta bitiminde kestim tırnakları açtım elleri 😂 hava da önemli tabi biz izmirdeyiz çok sıcak o yüzden 20. Günden itibaren yarım kollulara başladım çok terliyordu, uyumuyordu 🫠