merve-a valla benimki ocak ortası gibi doğacak az önce 6 takım alt üst aldım 3-6 ay, yenidoğan hastane çıkışları var bide alt üst bikaç takımı. Zaten çok soğuk olacağı için (diyarbakırda yaşıyoruz) hırka, battaniyeyle idare etcez mecburen bikaç tane zıbın ve tulum daha almayı düşünüyorum başka bişey almicam