Bir yıl önce panikatakla tanıştım ilaç kullandım sonra azaltarak bıraktım çok iyiydim bu iki gundur tekrardan nuksetti heran kötü bişi olucakmis hissi gece uyuyamama beynimdeki düşünceler birşeye odaklanamamam çok kötüyüm sizler neler yaptınız önerileriniz nedir lutfen yardım!!!