sekin99900 14-9 sınır tansiyon demişti doktorum. Bir kez bu sınıra çıktım ve hemen nöbetçi kadın doğuma gitmemi söylemişti. Tabi nöbetçi bulana kadar düştü. Ertesi gün kan idrar tahlili alındı sıkıntı çıkmadı. Gebelikte düşük tansiyon normal(10-5,10-6-11-6 vs) önemli olan yükselmemesi .