sakinim_tmm Kizlar 32 haftadan önce rapor alırsam doğum parasını etkiler mi yani şöyle söyleyeyim şuan 27 haftaligim 32haftaya kadar raporlu olacam yinede doğum parası alabilirmiyim bilgisi olan var mı
Sbl54 sakinim_tmm en iyi bilgiyi 170 arayarak öğrenebilirsiniz. Geçen haftalarda bende böyle bir post açmıştım etkiliyor mu diye 170den aldığım bilgiye göre sene içinde 90 gün prim varsa etkilemiyor dediler.
Tospikannesiiiii sakinim_tmm hayır niye etkilerin sene içerisinde 90 gün prim var ise etkilemiyor bende yarın yazdır cam 28 haftalıgım 32 ye kadar alıp sonra da dogum iznine çıkcam ayrıca eltim neredeyse dogum boyunca raporlu idi herşeyi de aldı
Selmos- sakinim_tmm 40 gün rapor hakkın var onun dışında heyet alablirsin benım kanamam olduğu icin 40 gün devlet raporu aldım sonrasında 1 ay heyete döndü ama bu analık haklarıyla alakalı bir şey degil o hakkın baki kalıyor
Dilosss167 Ozlemada ya da 30 günlük heyet raporu yazılabilir tek seferde bana doktorum erken doğum riski gösterip 28 de heyet raporu yazdırmıştı rapor bittiği gün 32 haftam dolmuştu hemen analık iznimi başlattı
Yesim_islamoglu1 Tospikannesiiiii Tam bilgi verme şansınız var mı acaba nr kadar alıyoruz ve nasıl alıyoruz Ben 33. Haftada doğum iznine ayrılmayı düşünüyorum fakat Tam detayları bilmiyorum
Tospikannesiiiii Yesim_islamoglu1 32 de ayrılabilirsiniz yoksa çalışabilir alıp 37 ye kadar çalışmanız gerekiyor diye biliyorum ben raporu muhasebeye iletiyorsun onlar işliyor dogum öncesi 8 sonrası 8 hafta izin eger 37 de ayrılırsan dogum öncesi 3 kalan 13 dogum sonrasına kalıyor 2 ayrı rapor oluyor 2 parça da alıyorsun
Yesim_islamoglu1 Tospikannesiiiii Öncelikle verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Peki ne kadar ücret veriyor sigorta bi bilginiz var mı? Ve siz kaçıncı haftada doğum iznine ayrılmamı önerirsiniz. İşim rahat yani beni zorlamıyor
Tospikannesiiiii Yesim_islamoglu1 brütünüz ne kadar yatıyor ona göre degişiyo nette hesaplama programı var ordan daha dogru bilgi alırsınız işiniz rahatsa zorlanma yoksa 37 ye kadar durun tabi sonuçta maaşınız almaya devam ediyorsunuz
Tospikannesiiiii Yesim_islamoglu1 ben 2021 martta ilk dogum yaptım 32 de ayrıldım geri dönmeyecektim çünkü şimdi de 28 de yazdır cam rapor 32 ye kadar 32 de de dogum iznine
Yesim_islamoglu1 Tospikannesiiiii Aaa çok teşekkür ederim ben ona göre detaylı hesaplamayı yapayım isim de rahat yani ben hem maaşımı almaya devam edeyim hem de 37 ye kadar çalışmış olurum Allah bi mani olmadığı sürece