Onsekizinciharf Kızlar dün ilk defa nst girdim ücret olarak 36 TL ödedim, her gittiğimde bir ödeyip bir odemicekmisim anlamadım saçma geldi ekstra para ödemek
BarBeyzazer Malesef ödüyorum ödemememiz gerekiyormuş SGK sayfasinda öyle yazıyor ama alıyorlar anlamadım ben bu işi
BarBeyzazer Onsekizinciharf https://gss.sgk.gov.tr/OzelSHSBilgi/pages/ilaveUcretHesaplama.faces bu linke gir işlemlere nst yaz orda çıkıyor ilave ücret alınamaz muyane ücretine dahildir diye
Babies16 Onsekizinciharf hastaneden hastaneye deisiyor hic almayanlarda var.her defasinda alanlarda var