Temmtemm mericeynn ben ilk kızıma sudocrem kullandım çok memnun kaldım hiç pişik sorunu yaşamadım çok şükür. Az bi kızarıklık olsa sürdüm hemen iyileşti. Şimdi ikinci için de aynısını aldım. bebekten bebeğe fark eder illaki ama denemek gerekir
mrs_elisah mericeynn pişik önleyici olarak bepanthol kullandım memnun kaldım. Pişik kremi olarakta sudocrem kullanıyoruz hâlâ 18. Ayımızdayız