Masumanneinci Bugün doktora gittim, başı büyükmüş bebeğimin. Herhangi bir sorunu yok ama başı büyük. Normal doğum istiyorum nasıl olacak bilemiyorum. Gözüm korktu. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Dilaraortacc1 Masumanneinci benimkide 2 hafta büyük çıkıyor ama 33. Haftadan beri doğum kanalına girmeye başladı
Ikramustafa Masumanneinci korkmaniza gerek yok bana da öyle dediler çok şükür doğunca bir sıkıntı yaşamadık
Hilahila Benimki de 2 hafta önden gidiyor karın çevresi de 1 hafta önde 37+2 yim 3600 gram olmuş ama normal doğuma engel değil dedi hem de özel
Aminenin_annesi Masumanneinci 4 gün büyük sayilmaz ki benm 11 gün büyük kafası. sorun edilecek birşey değil
Bebekgeliyoorr Masumanneinci Bende 32 de gittim kafası 2 hafta büyük dedi doktorum. Eğer bu şekilde devam ederse normal doğum zor olur ama sen 35 te tekrar gel fark kapanmadıysa ondan sonra düşünürüz bunları dedi. Şuan 34 oldum bakalım nasıl olacak ☹️
Masumanneinci Bebekgeliyoorr normal doğum için zorlanacagiz bu belli ama inşallah fark kapanir da biz de rahatlariz
Bebekgeliyoorr Masumanneinci Kapanmazsa riske atmış oluruz dedi doktorum ama bilmiyorum haftaya kontrole gittiğimde belli olacak 🙏
Deletedmom_33 Masumanneinci Bpd ölçümünden 33 de 3 hafta ileride çıkıyordu. Doktor riske atmamak için Sezeryan günü verdi ertesi gece tansiyondan Sezeryan oldum. Doğa doğa 3030 kg 48 cm 35 baş çevresi olan bir bebek doğdu 🤣
Pineapplee Masumanneinci bizimkide öyle kendisi haftasıyla uyumlu ama kafasi hep 2 hafta önden gidiyor bende normal doğum düşünüyorum ama sorun olacağını sanmam çünkü bebisin başı annesine göre şekilleniyormuş zaten 🙏🏻❤️