Hacertutgun Nasip olursa kızımın adını Meryem koymak istiyorum babası da bi isim daha olsun diyo sizce Meryem ismine en çok hangi isim yakışır
Sevde123 Hacertutgun bende kızıma Meryem Asya ismini düşünüyordum çok yakıştırmıştm ancak sevgili kayınvalidecğim meryem ismini katmanı istemiyorum dedi 🥺 Asya ya isim arıyorum bende 🤣
Sevde123 yigitinannesiiiii ya biz şmdi altlı üstlü yaşıyoruz kolay kolay benm yaptığım yapacağım şeylere karışmaz müdahale etmez edemez☺️ İlk defa istemiyorum diyince bende kırmak istemedim eltisinin adıymış hiç sevmiyormuş eltsini bende şmdi kalkıp o ismi katarsam tamamen inat gibi olucak😅