Benim de dün çatı muayenem oldu. Doktorum sonrasında kanama normal azalarak biter dedi. Öyle de oldu dün kırmızı kan şeklinde geldi biraz. Bugün kahverengi lekelenmeye döndü. Bugün biraz sancı da çektim ben. Ama sanırım yalancı sancıydı. Düzensiz aralıklarla girdi ve şiddeti hiç artmadı